Äntligen!

Idag har jag tränat!
Gick med Emma och lämnade Melina på dagis kl nio så begav vi oss till gymmet. tränade en timme ca ,
skönt o äntligen komma igång. Imorgon blir det ett kvällspass med Josefina! =)

Melvin som vanligt nu föritden vaknade vid sex tiden. hur pigg som helst.
Men grinig! vet inte vad det är med honom idag , mer arg än glad och det är inte likt honom.
Får se framåt kvällen om han kanske börjar bli sjuk , igen..

Våran kyl o frys gick sönder igår! SUCK!
så nu har vi alla frysvaror på balkongen , änsålänge klarar dom sig där.
Kylvarorna har vi packat in i Johanna o Håkans kyl.
Dom skulle komma o kolla på den idag , men har inte hört någonting ifrån dom än.
Hoppas den inte går o laga så vi får en ny , den är 16 år gammal så de borde va på tiden ändå.

Julia har de bra hos morfar o ville inte åka hem idag , hon kommer imorgon.
Tomt utan henne här.

Nu ska jag ner till tvätten.
Sen ut på långpromenad sen kommer Johanna förbi på en kaffe.

Fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jonte Myra

Min sköna höna. För tänk att jag gör det=)=)=)

2009-02-17 @ 18:20:56
URL: http://jontemyras.blogg.se/
Postat av: Josie

imorgon ska vi köra på hårt min kära vän så vi kan göar oss förtjänta av ett glas vin efter träningen ;)

2009-02-17 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0