Alla hjärtans dag!

Är det idag =D

Har varit en bra dag , gick o la mig två timmar när fredrik gått upp vid halv tio ca.
Sen kom Josefina och hämtade oss vid kvart över ett så åkte vi till täby och kollade på Fredriks innebandymatch.
Den slutade oavgjort och det va Fredrik inte jätte glad över men jag tyckte han gjorde en jätte bra match.
Julia och Melvin va så duktiga. stå mer eller minde still i 1,5 timme. Men Julia tyckte de va jätte roligt , fick springa in på plan i pauserna o så. Melvin satt mest o tuggade på ett marabou papper =D
När matchen va slut åkte vi hem , stannade på mc donalds på vägen o köpte varsin hamburgare.

Fredrik kom hem med jätte fina blommor till mig =D

                                              TACK ÄLSKLING!
 
 

Nu har vi ätit god middag , fläskfilé och potatisgratäng. =P
Vi kollar på disneydags och efter de ska julia gå o sova och när båda barnen somnat tar vi fram lite ost o kex o har myskväll.

Hoppas ni har/får en bra alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Lena Gson

Hej Sara!

Det var en fin bukett. Själv fick jag ett resekitt med smörjmedel för kroppen. Jag köpte chokladask till din far och hjärtan till Lisen o Daniel. Sen åt vi god middag. Själva "hjärtans dag"-känslan var inte så stor men maten var god och sällskapet det bästa.

Nu väntar vi på melodifestivalen. Kramisar och pussisar från mig till dig. Hälsa Julia och Melvin.

2009-02-14 @ 19:53:48
Postat av: Sara

Nej de krävs väl att man är ensamma om den känslan ska komma. vi va så slut när barnen somnat så vi gick o la oss rätt tidigt. Nu ska vi till nickis. yippi! Hör av er om Julia ska komma ut till er imorgon. hälsa pappa o skitungarna. kramisar från oss

2009-02-15 @ 13:27:43
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0