Till er alla..... från mig =)

GOTT NYTT ÅR!

wieeee....




Idag har jag lagat världens lyxmiddag , Till förätt blev det hummer i ugn med vitlöksmör och ost.. Mumma! Sen inbakad fläskfilé med cambosola ost och potatisgratäng till de. Mmmm! Är fortfarande mätt =P Melvin somnade för en liten stund sen men funderar på om jag ska väcka honom när fyrverkerierna sätter igång för han vart helt till sig när han såg en i fönstret. hihi. Har inte bestämt mig än , Kan bli en jobbig natt, yeye vi får se =)

Gick upp kl halv elva idag , sovmorgon. nice! Trodde jag hade bokat tvättstugan mellan 13-16 men det visade sig att de va 10-13.. mindre bra , vi har huuuur mycke tvätt som helst. Men bokade en ny imorgon. Har inte gjort särskilt mycke idag , städat Julias rum o plockat lite här hemma. Jag och Fredrik är inne i tredje filmen för ikväll. =) En riktig filmkväll med chips o cola =P

Nu fortsätter jag o kolla filmen så hörs vi nästa år! ;-)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0