jag ba....

Goddag! sitter hemma hos johanni nu- Gick hit efter jag lämnat barnen på dagis och vi har ätit god frukost. ska snart möta min kollega och åka upp till jobbet. skönt o slippa ta bussen! inga stora bokstäver blir det här , förstår mig inte på den här datorn , ibland lyckas jag , ibland inte. så nu behöver ni inte sitta och irretera er mer på det =) igår va en lugn dag. började redan kl halv nio och jag är som van vid o jobba eftermiddag/kväll så jag va helt slut när jag kom hem... hua. jag slutade kl halv två , brukar börja en halvtimme senare än så annars =) kommer förmodligen va toktrött ikväll då jag jobbar till tio och inte hunnit vända nå dygn än. Är iallafall ledig på fredag och det känns väldigt skönt! imorgon ska jag på en föreläsning om asbergers sydrom , mycket spännande! Den hålls av en tjej som själv har den diagnosen , ännu mer spännande! så det ser jag fram emot! =)


ikväll blir det julbak på jobbet så det ska svullas pepparkakor o lussebullar .. nam nam =P

Funderar faktiskt på att ta över Johannis säng nu och sova en halvtimme innan jobb... aa så får det bli!

kolla in den här.. Helt sjukt! ball som faan...... =D






A jag är imponerad... lite kär till och med... haha....
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0