Home sweet home..

Ja ni vet ju hur man säger , borta bra men hemma bäst. =)
Kom hem ifrån Östersund söndag natt , resan gick bra både dit och hem och vi hade 6 jättebra dagar där.
Vi åkte redan måndag natt så vi va framme kl halv åtta på tisdag morgon och då vaknade farmor till en liten Melvin som stod vid sängen.. hihi.. vilken överraskning =) Dom visste inte att vi åkte tidigare och hade förväntat sig att vi skulle komma på kvällen så de va lite roligt!

Jag hade tänkt skriva dag för dag vad vi gjorde men jag orkar verkligen inte det just nu för jag är faktiskt sjuk =( hehe.. jag skriver lite kortfattat sålänge. Vi va hos Fredriks mamma tisdag-fredag förmiddag. Tog det lugnt , lite vändor in till stan , kylarn paja på bilen , hade en fantastiks mysig julafton med tomte o massa julklappar , kylarn fungerade igen,  shoppa lite kläder o skor =D , Fredag-söndag va vi hos Fredriks pappa och hade lika mysigt där. Drack gott vin o minttu. =P Vakna lite halvseg på lördag efter att fått sovmorgon. Jag och Fredrik hade en heldag inne i stan , trodde vi skulle fynda när mellandagsrean börjat men vi hitta ingenting förutom ett tolvpack strumpor till Fredrik. Sen åt vi ute på restaurang. =) Söndag va det middag hos Lars & Marie. Sen sätta sig i bilen o åka hem =)

Ja väldigt kortfattat , men vi hade det som sagt väldigt bra!

Igår va jag och Fredrik på Ikea =D =) =D
Så nu har vi ny matta , spegel , ljuslykta , lampa , badrumshylla , glas , förvaringsboxar , stekpanna m.m =)
Det blev så fint här hemma. Efteråt va vi o storhandlade och så åt vi tacos med lillasyster o lillebror som jag saknat så när vi va borta.

Både jag och Melvin är lite sjuka så det har varit en ganska tuff dag , Fredrik jobbar fortfarande men som plåster på såren för att han inte är hemma o tar hand om lilla sjuka mig så skulle han köpa med sig mc donalds mat till mig. =) Min söta fästman!

Josefina o Steffi kom hit en stund idag för Steffi hämtade ett babygym och babysitter , hon är gravid och har fått en sån fin mage , de va kul o se henne igen , inte träffat henne på säkert 2 år! =O tiden går så fort. Det är nå speciellt när man är gravid hon verka så lugn o harmonisk och hon kommer bli en fantastisk mamma! =)

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Uppdaterar kanske imorgon.

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0