forts.....


Tänk om det är sant att...


De bilder jag har av mig själv ser jag till bli sanna.

Jag skapar händelser i mitt liv som stöder mina egna inre övertygelser.

Affirmera därför ofta detta:
- Jag har en enorm potential
- Jag är värdefull, viktig och unik.
- Jag är en gudalik och fantastisk människa
- Jag är varje dag värd att känna glädje och kärlek.
- Jag har all rätt att känna mig lycklig.
- Jag har allt jag behöver för att glädjas här och nu.
- Jag är öppen, fri,glad och lyssnande och helt utan försvar i möten med andra människor.
- Jag är generös, givande och uppmuntrande när jag umgås med andra människor.
- Jag visar lätt och självklart hela min kraft och storhet i möten med andra människor.
- Jag kommunicerar alltid på ett klart och tydligt sätt.
- Jag är trygg, lugn, stark och fylld av tillförsikt.
- Jag förtjänar det allra bästa.
Människor betalar mig rikligt och generöst när jag gör det jag älskar att göra allra mest.
Jag är tacksam för allt detta.

- Kay Pollak

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skulle också ha velat gå på det. Men det du skriver är så sant! Man får mycket tillbaka om man är tacksam för det man har :) Kram!

2009-12-02 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0