Ah.. Onsdag!

Hej alla söta läsare!

Idag vill jag skratta , hoppa o skrika... inte av nå speciell anledning, en sån dag bara =) Visst är den känslan härlig? Fast den får en att känna sig ganska instängd och fast samtidigt. Ni vet som när man går ut spontant en kväll t.e.x och bara har hur kul som helst , inte en tanke på morgondagen. Dans och skratt. I like!

Det börjar närma sig Jul!

Luciatåget gick bra föresten , mina barn va sötast... som vanligt =D Melvin satt så fint o tittade o sjöng med , tills han såg Fredrik. Då blev han ledsen o ville komma till oss. Julia va pepparkasgumma och sjöng så fint =)

Grattis mina älskade småsyskon på 17 årsdagen! *puss*

 

Nu åker jag o jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0