STÄDA!!!!

Jo faktiskt är de så , har städat hela helgen jag =) igår rensade jag alla papper och ska sätta in i pärmar så fort jag har skaffat en sån där hålgrej. =) Städade i Julias rum , en ordentlig röjning , kasta saker o sorterade alla leksaker o.s.v idag blir de o rengöra, har fixat i klädkammaren och köket och vikt kläder hittils idag. duktiga jag =) Nu väntar jag på mina mackor i ugnen.


Skrev senast att jag hade saker o berätta , ledsen o göra er besvikna men de får vänta ett tag till. Vill inte ropa hej än och är just idag inte alls säker över någonting. jävla skit... igen.. haha.. Ja ja. De man inte dör av , härdas man av =D

Nej nu ska jag äta , skriver mer sen. lovar! =)
Måste passa på med allt som ska göras medans Melvin sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0