REGGAE

JAG ÄR SÅ ARG ATT JAG INTE GICK PÅ REGGAE FESTIVALEN I ÅR!
Jag äääääääääälskar reggae! hihi... min stora kärlek faktiskt.
Vet inte om jag berättade att Melvin fick en asball "skank" tröja i födelsedagspresent av morfar o lena, min lilla reggae son.. jag ska visa en bild här sen. Den är så tuff!

Sitter vid lillebrors dator nu och han har precis guidat mig i telefon till o få igång hans grymma högtalare.. nu hör jag knappt vad jag tänker. haha.. just nu är det Bounty Killer som sjunger här. man skulle kunna säga att han mer eller mindre äger! har hoppat mellan datorerna här hemma hos mamma och här stannar jag nu , för de va här all bra musik fanns , ska snart bege mig till läkaren.

har aldedes för lite o göra idag känner jag. =P sköööööööööönt!

Avslutar datasittandet med "fanatn mojah/ Mr flash - No mercy" på högsta volym, kanske rytmen hoppar över till hjärtslagen o följer med mig hela dagen.. =D

One love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0