Onsdag

Ojojoj vad jag har o berätta för er..... sen =)
Ska göra mig iordning för o åka ner till läkaren snart , kommer antagligen få sitta o vänta läääänge.. suck! Men Fredrik tar barnen till dagis och jag har ingen tid o passa , skönt de iallafall.
Lena kommer hit vid tolv ca så ska de bakas bullar här.. nam nam =P

Igår va Sarah här med Casper och Andrea , Melvin är en liten skitunge och Andrea fick INTE röra hans leksaker faktiskt , putta o dra i håret o skrika =O Men hon va lika glad ändå och fick till ett tjuvnyp i örat på honom.. haha. Vildingar! De va roligt o träffa dom iallafall och jag tror de va 3 år sen jag och Sarah träffades sist =S Nästa gång prövar vi o va hemma hos dom , säkert lättare när det blir nån annans leksaker istället. =)

Lisen va här igår kväll , hon sa att hon skulle försöka ta sig upp idag o gå med mig ner o hålla mig sällskap (hahahah) de tror jag när jag ser de.. hihi.. får se =) Kanske.. Vore ju inte helt fel iallafall,. =)

En ny dag idag , nya utmaningar .. Jag är redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0