Ny måndag, ny vecka , nytt liv!

Godmorgon!

Har varit allt annat är en spännande helg, jag o Julia sov hos mamma inatt. Skönt o sova en hel natt! Daniel o Lisen fixade iordning Julia imorse och väckte mig kl halv åtta. Mina underbara småsyskon. Och ingen är gladare än Julia att få spendera tid med dom. =) Gick upp och gjorde mig iordning och myste med min lilla prinsessa och så blev hon hämtad av Fredrik kl kvart över åtta o åkte till dagis. Nu sitter jag här och har all tid i världen till o göra absout ingenting , eller till tjugo i elva iallafall då jag ska sätta mig på cykeln o åka till läkaren. Har lite o ta upp med doktorn. De går nog bra =) Lena kommer o hämtar mig vid ett så ska vi hämta Julia på dagis o sen åka ut till landet. Vi ska ha en mor o dotter semester några dagar ute hos Morfar. Mysigt! Melvin ska va med pappa tills onsdag. De är fruktansvärt jobbigt o va ifrån honom men de är nog bra , han är lite mammig så de kan nog va bra för oss båda. Men de är ju faktiskt så att man vill vara med sina barn hela tiden. Jag vill de iallafall.

Idag börjar mitt nya liv , inge mer godis o sånt där, dra ner på rökning , mycke motion och snart ska jag må mycke bättre , vara piggare och framför allt , gladare! och på köpet förhoppningsvis även smalare =D
Jag ska spendera tid för mina älskade barn , hitta på saker och skapa fina minnen tillsammans, senaste tiden har jag varit så trött och orklös men de blir ändring på de nu! Planerar nån mysig utflykt nästa helg. Nickis kanske, Julia uppskattar de men Melvin är nog lite liten än. Jag ska även spendera tid för mina kära vänner , gamla som nya och återfunna =D Jag ska umgås med min familj, Lisen får komma hem till mig varje dag om hon vill , som förut =) Och vi ska sitta uppe o prata om alla världsbekymmer , Daniel får komma förbi o lägga sig i soffan o prata träningsgrejer huuuuuuur mycke han vill! Jag ser fram emot de faktiskt! Ja listan är lång , de blir en postiv vändning nu!

Fast nu ska jag ta en kaffe o cigg, haha....

Kan uppdatera ifrån skogen sen, ha en bra dag, de ska jag ha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0