I´M BACK!

Förlåt mig mina kära läsare , jag har inte haft tid o skriva , de pågår så mycke här och de är heller ingenting jag kan dela med er. Ni som ska veta ni vet !

Jag trodde aldrig att jag skulle klara av att vara stark för två , mitt tålamod har testats rejält och jag grejar det! En dag i taget!
JAG ÄR TAMEFAAN BÄST I VÄRLDEN! =D


Våran älskade fina son började dagis igår =D de gick jättebra , han får nog lära sig o dela med sig men de kommer säkert. En timme om dagen ska vi vara där men idag vaknade jag med världens huvudvärk och va aldedes kallsvettig , tempen visade 38.3 och två alvedon senare va jag igång igen , hua! Säckade ihop vid ett igen 2 alvedon och så vidare , så har min dag sett ut. Tog en cykeltur med Melvin nu på kvällen till mamma och gav B-Tzar vatten o mat och släppte ut honom. De är mammas katt =) Världens finaste och han blirså glad när man kommer dit. Men de va sista dagen för mamma kommer hem ifrån Rhodos imorgon. Hoppas jag får träffa henne då =) Jag är en mammagris faktiskt =)

Ett kort inlägg idag , jag är helt slut och ska lägga mig nu!
Nu vet ni att vi lever iallafall =)

Jag ska försöka hinna med ett inlägg imorgon.
Natti =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0