Hmm..

Jag vet att jag blivit dålig på att uppdatera här.
Jag har inte så mycke o säga bara , Melvin har varit sjuk , lite piggare idag dock.

Kom precis hem ifrån en 1½ timmes långpromenad med Emma =)
Hon är den enda jag kan dela allt jag går igenom och tänker på med nu , de är skönt att ha någon som henne! Tack!

Imorgon fyller min lilla prins 1 år! Tiden går så fort =O De blir fika på kvällen med pappa , Lena , D&L .
Halva hans släkt bor ju 60 mil härifrån , Julia är hos sin pappa , Mamma är bortrest , så de blir inte nå jättekalas men några presenter blir de nog iallafall , och tårta , såklart =P

Förövrigt skulle man kunna säga att allt suger , haha, faktiskt! En sån dag idag. blä!

Nu ska jag gå och lägga mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0