Hej =)

Dax för lite uppdatering , eller håller ni inte med? =D
Jag är så dålig på o skriva nu för tiden , jag har liksom inte så mycke o säga , allt är upp och ner och fram och tillbaks här hela tiden och jag har inte så mycke ork o dela med mig av det. Men till alla er som undrar så kan jag meddela att ni behöver inte oroa er för mig/oss. Vi tar oss sakta men säkert tillbaka. Och vi närmar oss för varje dag även om det är bra kämpigt =S Men vad gör man inte för dom man älskar =D

Jag skippar allt som hänt innan idag.
Idag har jag haft en riktig "ta hand om ig själv dag" UNDERBART!!! =D Dagen började med en rejäl sovmorgon. Fick sova till kl elva =O Då hade Fredrik redan varit o lämnat Melvin på dagis och låg o sov på soffan när jag gick upp. Tog en dusch och åt sen frukost sen körde Fredrik ner mig till centrum. Kl ett va jag på möte och kl två så va de dax för frisören , Jag va där förra veckan men va jätte missnöjd så världens bästa Denise fixade till de idag. Så om ni vill klippa er och va säker på att gå därifrån nöjd så gå till Denise på GR8!!!!!! Jag gjorde misstaget o chansa på nån annan eftersom hon va på semester förra veckan. Men nu är jag så nöjd =) Va klar strax innan tre och då va de dax o bege sig till hudvårdsalongen för en ansiktsbehandling. AAAAHHHHHH VA SKÖNT!! Jag känner mig så fräch o pigg i ansiktet nu! När jag sorterade alla papper förra veckan så hittade jag presentkortet jag fick av mamma när jag fyllde 21 så nu va de dax att utnyttja det.
Fredrik o Melvin kom och hämtade mig halv fem och så lagade jag middag när jag kom hem , sen vart det bad för Melvin. Och han somnade vid åtta och då satte sig jag o Fredrik o tittade ett avsnitt sopranos som vi inte orkade titta klart på igår kväll. Lisen va förbi på en cigg innan oxå. =)

Jag är toknöjd med den här dagen och snart är det dax o lägga sig. Imorgon är dagis stängt så vi ska hitta på någonting för o undehålla Melvin. Våran lilla enegiknippe =) , Julia kommer hem vid ett. Vi ska även fortsätta med målning hos mamma som jag o Fredrik började med i förrgår. Kul o göra något tillsammans.

Som ni förstår så är Fredrik tillbaks. En aldedes för lång historia att ta upp , men han är hemma igen och de är det enda viktiga! Nej nu ska jag ta en natt cigg sen lägga mig. Ha det så bra!

Föresten , Melvin är nu redo för dagis på riktigt och från måndag ska både han och Julia gå 08.30-14.30 varje dag. Skönt med lite rutiner! =)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0