FY FAAN!

Idag slog det mig!
Det här är ingen jävla depression , för då hade man inte klarat av o träna , träffa kompisar , gå på krogen , ta kontakt med andra o.s.v , han är fylld av skuld och skam mot mig och han har stulit MIN sorg! Jag fick släppa allt och sluta bearbeta de jag behövde och de är så förbannat jävla egoistiskt! Han borde lägga all energi han har på att fixa det här! Men istället är det helt plöstligt så synd om honom. INTE EN CHANS!

JAG ÄR VÄRD BETYDLIGT MYCKE MER ÄN SÅ HÄR!
FAAAAAAAAAAAN TA DIG!

Jag är förmodligen inne i fas 2 nu , jag ORKAR INTE gråta mer , jag orkar inte ens bry mig , jag orkar inte tänka på VARFÖR??? för det finns ingen anledning , det finns inga själ till att HAN skulle göra så här! Jag ska inte behöva utsättas för det här! Det är så orättvist! Jag skulle vara lyckligare än någonsin nu!

Nej dax o koncentrera sig på saker som är VÄRT att lägga energi på , mina barn t.e.x , vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0