Fredag

Igår satte jag Melvin i hans matstol , pussade på honom och han kändes helt normal , gick ut på balkongen och när jag kom in och pussade på honom igen så va han aldedes kokhet! =O Tog tempen och han hade över 39 graders feber =( Efter Alvedon , alla fönster o dörrar öppna , sval handduk , vatten och en timme senare hade tempen gått upp 0.1 och inte sänkts , Jag vart aldrig orolig eftersom han fortfarande va pigg , sprang runt här och lekte med Julia , men vid sju va han så trött så jag gav honom välling och han somnade direkt! De måste vara tänderna som spökar.
Fick alvedon vid tio på kvällen då vi väckte honom för o dricka o.s.v  , sov lite oroligt och alvedon imorse igen. Nu är han inte alls nå varm och pigg o glad =) Att de kan vända så fort =S

Fredrik fick för sig o klippa o färga håret igår , jag bokade tid hos min frisör och när han kom hem så satte han igång med blekningsmedel och silvershampo här. Man har väl inte riktigt vant sig men de blev bra =)

Skulle varit på URF idag , Lena , Bella , Erik , Daniel & Lisen bl.a är där , Lena erbjöd sig till o med o komma och hämta mig idag fast dom är en timmes bilresa här ifrån , men jag orkar bara inte =( En av mina favoritartister är där men lusten finns inte , då blir de svårt =S Nästa år kanske =D Dom har lovat o spela in och ringa när han spelar =P

Barnen har nyss ätit frukost och kollar lite barnprogram medans jag fixar o donar lite. Jag är så förbannat less på att inte kunna äta , igår va första dagen sen söndag kväll jag fick i mig någonting , och idag är de tillbaks. Jag mår illa hela tiden. De går nog över snart!

Nu ska jag avsluta här , kanske skriver mer sen. Julia åker till sin pappa ikväll , Vi har ett avsnitt kvar av veckans sopranos , så de blir nog en lugn kväll framför tv.n, strålande väder så vi tar oss nog ut en sväng idag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0