En sån där skidag!

Kom nyss hem ifrån Dagis. Melvin är så duktig , idag satt han knappt hos mig , satt i frökens knä och lekte med sina nya kompisar =) Dom är 3 tjejer och 3 killar och alla är så söta =) 2 av dom har äldre syskon som går på Julias avdelning så man känner igen dom sen innan , kul o ha någon o prata med medans barnen springer runt.
Hann aldrig äta någonting innan vi åkte så jag funderar på o göra någon lunch nu. Melvin sover , slut efter dagis =) Så har man fått sig en cykeltur nu på förmiddagen oxå , skönt !

Idag är en sån där dag då allt känns så hopplöst! Vart i helvete ska man hitta kraft ifrån och är de verkligen värt det? Kommer allt de här vara värt de i slutändan , jag har gett mig faan på o hålla minen uppe och få allt att gå runt här fast allt egentligen är ett stort jävla kaos! Ursäkta alla svordomar , fast o andra sidan inte , jag svär hur mycke jag vill. jävla skit!

Äh! Dags för lunch , sen förhoppningsvis lite vila innan Melvin slår upp ögonen igen. =)

TACK O LOV FÖR MINA ÄLSKADE BARN! De är dom som får mig att överhuvudtaget gå upp på morgonen. Dom är de finaste jag har och utan dom vore jag absolut ingenting! <3

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt att de går bra på dagis.. de går de här med?

vi kanske kan leka i morrn efter dagis?

kraam

2009-08-13 @ 18:38:45
Postat av: sara

Jaaaa va roligt! =) Vilken tid är ni på dagis då? Kraam!!

2009-08-13 @ 20:48:53
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: Sarah

från halv tio till halv elva..

samma som ni antar jag.. ;)

jag kan ju gå då mot er så möts vi i erat område.. =)

2009-08-13 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0