En del av mig

Jag öppnar mitt hjärta....

Det är så jävla synd om mig! haha.. Jag tycker faktiskt att livet är bra orättvist mot mig! Jag kämpar som en jävla idiot för att få ihop allt hela tiden. Sen jag separerade med Julias pappa så har jag inte haft de lätt. 2 års kamp.. varje dag! och innan det oxå måste jag erkänna. Men så hände det! Jag träffade mitt livs kärlek , vi har gått igenom så mycke tillsammans och klarat av allt. Jag har svävat på moln sen 1 juli -07 , fast visst , det har varit motgångar men de har alltid fungerat ändå. Senast veckan har varit helt sinnessjuk! Ifrån 100 till 0 på en sekund och jag förstår fortfarande ingenting. Han lämnade mig idag iallafall. Det gör ont i exakt hela kroppen , vi kallar det här ett uppehåll men jag känner så väl att han inte kommer tillbaks. Nu står jag här ensam med 2 barn. Tack för dom! Julia frågar vart han är hela tiden och de gör ont att se henne bli ledsen när jag försöker tala om vad som pågår. hur ska jag förklara de här för henne när jag själv inte fått någon förklaring? En del av mig önskar att han får bli bättre och kommer tillbaks och allt blir som förut. Men en del av mig säger åt mig att jag tagit allt för mycket från honom sista tiden att jag vore dum om jag gjorde det. Det är så förbannat svårt! Det är så mycket som flyger över mig nu. Det är inte bara han , hans familj som jag tycker så mycket om! Allt rycks ifrån mig och jag kan bara stå här och titta på. Som jag sa till min mamma igår , jag är mitt i allt som händer nu men samidigt så kan jag stå bredvid och titta på mig själv och se hur jag mer och mer tappar mig själv , min stolthet och självkänsla, Jag hade kunnat göra allt för den här människan men han bara trampar på mig! Det är så fel! Men jag älskar honom så otroligt mycke! Hur skulle jag göra? Vad jag är försökte så gled han ifrån mig ändå. Jag kan inte tvinga honom och stanna och jag kan inte heller glömma bort mig själv. Jag har varit ensam förut , och jag vet att jag klarar det.
Det känns bra dumt o sitta här och skriva så privat men jag tror att jag måste. Halva mig försvann idag , hur ska jag kunna va tyst om det? Men nog om det!

Jag tog Julia och åkte till mamma inatt , hon fick sova bredvid mamma och jag la mig i gästrummet , stängde av mobilen och låg kvar i sängen hela dagen idag! Mamma som är den mest fantastiska i världen fixade allting , körde Julia till kalaset hon skulle på idag , hämtade henne  varit med henne hela dagen tills jag gick upp kl fem ca. Så körde hon hem mig och Julia hit och så tog jag över Melvin. Fixade lite mackor med skagenröra till mig och Julia och sen vart de bad o dusch för barnen och sen sängen. Fast när vi satt och åt så knackade det på dörren , de va pappa som kom o hälsade på =) Han hade kört mina syskon hit till vallentuna och ville komma förbi o krama oss. Nu sover iallafall barnen och jag ska snart ta en dusch sen försöka sova jag med. Imorgon ska Melvin till dagis och jag och Julia ska måla teckningar och gå ut till lekparken har hon bestämt. =) På tisdag ska båda till dagis. Jag har även KBT möte imorgon eftermiddag , har frågat Lisen om hon kan ha barnen. Annars kommer Lena hit och tar hand om dom medans jag är där.

Skriver mer imorgon!

Tack mamma för allt!

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till min älskade dotter!

Jag vet och har sett att du går igenom ett helvete.Men du får inte tro att du är ensam,Jag finns här,alltid!!! Och eftersom jag har träffat hans familj,så kan jag lova att de inte rycks ifrån dig de heller.De kommer också att finnas där för dig.

Älskar dig! Puss Mamma

2009-08-16 @ 22:26:35
Postat av: Sarah

usch tårarna bara rinner ner för mina kinder! :(

kramar om!

2009-08-17 @ 13:22:59
Postat av: sara

Nej men gråt inte =( vi leker istället! playdate imorgon efter kl två? =D kram

2009-08-17 @ 20:30:02
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: Sarah

okej då.. torkar bort tårarna ;)



ja absolut, de tycker jag! då e vildarna utvilade o redo för fight.. hehe =)

hörs innan de då!

kraaam

2009-08-17 @ 20:47:32
Postat av: Syster

Jag älskar dig!! Du står aldrig ensam.. inte när jag finns med i ditt liv iallafall. du är bäst bäst bäst! du förtjänar allt som livet kan ge<3

2009-09-01 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0