Va dålig jag är!

På att skriva...

5 dagar sen.. hmm.. vad har hänt?
Jag har för lite tid , det är sol ute , går inte sitta här vid datorn heller!

Ska försöka uppdatera så gott de går.
I Fredags kom Julia hem =)
Jag och Josefina va i täby centrum och shoppade lite , Melvin va en riktig stjärna!
Hur lugn som helst , inge gnäll alls =) fasade lite för o åka dit med honom men de gick jättebra.
Jag hittade en klänning och en jacka till Melvin.
Lisen hämtade Julia från dagis och så mötte vi dom i centrum.
Köpte glass och åkte hem =P
De vart en lugn kväll... TILLS JOSEFINA KOM HIT =D
Vi skulle dricka en drink på balkongen eftersom de va sånt underbart väder.
Det slutade med att Petra kom hit , och håkan , vi satt o skrålade på balkongen till kl tolv sen gick vi ut på
krogen =O vart mött av en Alexandra som undrat vart jag varit i två år.. hihi.. Vi hann dansa en timme sen
va de dax o gå hem igen. det va faktiskt jätte roligt!
Drog i mig två vätskeersättning innan jag la mig och  va faktiskt pigg nästan hela lördagen.

Lördag. Fick sova ut till kl halv elva sen gick jag och Julia hem till min mamma och jag städade några timmar .
, jag gör det varje vecka o tjänar lite extra slantar =)
Mamma kom hem och tog med sig Julia på kalas , min kusin fyllde 15.
Sen stannade dom på 4H gården på vägen hem.
Josefina va här med kebab , perfekt middag så där dagen efter =)
resten av lördagen va väldigt seg...

Söndag.
Gick upp tidigt med barnen och åt frukost.
lekte o stökade runt här tills vi väckte Fredrik vid elva.
Han och Julia åkte iväg till arninge o bytte däck på firmabilen. Rebecca ringde och undrade om vi skulle äta
lunch tillsammans , klart jag ville de , så vi gjorde iordning en pasta sallad med kyckling.
fredrik och Julia kom hem lagom tills de va klart och åt sen gick dom vidare till 4H gården.
Julia åkte sin nya sparkcykel dit som hon fick av mamma i påskpresent. Mycket uppskattad =)
tanken va att Julia skulle få rida på hästarna. När det är Julia och ett barn kvar så säger dom
"Nej nu är kl två så nu är ridturerna slut" fy va dåligt! TVÅ barn kvar. de hade tagit 10 minuter.
Fredrik har iallafall lovat Julia att dom ska va tidiga nästa gång o va först i kön! Hon fick iallafall titta på
lammungarna o kaninerna och den jättestora grisen gunnel! =)
Dom kom hem vid halv tre så åkte vi direkt till min mormor o morfar o fikade o umgicks ett par timmar.
Åkte hem , Ringde Håkan o bad honom köpa med lite grejer som saknades för o laga tacos.
Åt , sen somna jag tidigt efter barnen somnat o allt. =)

idag har varit en bra dag!
Gick upp o åt frukost  , gjorde oss iordning o mötte Emma och Melina kl halv nio , Melina och Julia
lekte i lekparken medans jag och Emma drack kaffe o snacka skit i solen =) mysigt!
Kl elva gick vi in o åt lunch.
sen gick vi ner till centrum och handlade , åt glass. idag igen =P på vägen hem stannade vi ien lekpark.
Gick en skogspromenad och sen 4H gården. Kollad på hästarna och sen hem.
åt Mellis och kollade tv en stund. Johanna va förbi på en cigg , long time no see.
Kl fem hämtade Josefina mig och Julia så åkte vi ner till gymet. Julia på barnpassningen och vi tränade
en timme. Dålig motivation idag! Men vi va ju där! faktiskt =D
Kom hem , Julia i badet och smöra in med olja , hon har bränt sig i solen idag =(
la henne och hon slockna på en sekund idag , SÅ trött =)
När jag sen skulle duscha så hade jag sönder hela duschmunstycket , bröt av de när jag skulle vinkla det.
Jag packade ihop mina grejor o gick ner till Håkan o duscha. =)
Nu sitter jag och Fredrik här o kollar en mycket intressant hockeymatch. inte! inte min grej.
Men Fredrik gillar de ju , så jag sitter o skiver istället =)
Men nu har jag kramp i fingrarna o ska sluta skriva. jag ska gå o poppa popcorn! =P
Förhoppningsvis dröjer det inte 5 dagar tills nästa så de slipper bli så mycket o skriva nästa gång!

Allt är bra här hemma och barnen är friska , skönt!
Melvin kryper för fullt och har lärt sig o gnissla med dom tre små tänder han fått =)

Kram o hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0