sjuklingar

En likadan natt igen.
Lite mera skrik bara......
Inte så konstigt för Melvin har fått öroninflammation igen! =(
Fredrik åkte med honom till läkaren imorse och han fick pencilin och bricanyl för falskkruppen.
Den är jätte jobbig för honom , och läskig för oss! Man är så hjälplös.
Han har precis somnat och fått bricanyl så jag hoppas han får sova inatt.
En annan skulle oxå behöva en natts sömn =)


Konstigt nog har jag orkat mer än vad jag trodde man kunde efter två såna här nätter.
men jag är bra slut i huvudet. tålamodet ligger på 0.
Har iallafall städat här hemma .

De vart en enkel middag idag , krögarpytt med ägg. Håkan åt här för han har fått en ny kyl o frys idag
men när han kom hem hade dom tagit med sig den gamla med frysvarorna i. HAHA.
de är faktiskt LITE roligt. =)
Nu är Fredrik o Håkan ute på sin dagliga långpromenad.
när dom är tillbaks ska jag ta en lång skön dusch , sen ett fotbad, =D

Nu vaknade Melvin , hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0