Måndag igen

Har varit dålig på att skriva , Melvin har varit så dålig så det har inte funnits mycke tid.
Min lilla prins har levt på vätskeersättning o majsvälling senaste dagarna.
Vågrat o äta och varit SÅ dålig i magen.
Men idag äntligen åt han lite gröt till frukost och har varit glad (nästan) hela dagen.
Så vi vågade oss till och med ut på en promenad med Emma idag.
Och Melvin klarade sig hela vägen utan o skita ner sig själv , haha ,
nej det är inte roligt faktiskt , väldigt jobbigt för honom och stackarn har inte fått behålla någonting.
men som sagt , det är bättre idag. Han har dock fått en elvedon för tänderna som är på väg och gör honom
väldigt grinig. det hjälpte och han vart mycke gladare efter den.
Nu sover han gott =)
jag va iväg med Josefina här på kvällen o kollade lite kläder o skor i arninge sen vart det en middag på MD.

Jag måste berätta en sak.
Idag ringde telefonen och det va skyddat nr , brukar normalt inte svara då men jag gjorde det ändå.
På andra sidan säger en röst.
"Hej det här va från sjukvårdsupplysningen och jag undrar om Melvin blivit nå bättre sen vi pratades vid senaste"
=O
Va förvånad jag blev , och glad. Jag tackade för alla tips jag fick och sa att han va bättre.
Vilken männsika va , dom som har så mycke o göra ändå. dagens ros till henne!

Helgen va lugn.
Grillade hos Håkan i Fredags kväll , mycket gott! Lite kallt fortfarande kanske , man vill ju kunna sitta ut.
Josefina och jag skulle sitta uppe o dricka vin men jag fick sån huvudvärk så det vart lugnt för mig och hon gick hem
vid halv tolv , vi satt o pratade på balkongen o hade mysigt som vanligt.

Fredrik och Håkan är ute och promenerar och är väl tillbaks snart.
jag ska lägga mig tidigt och hoppas på en solig dag imorgon och att Melvin är helt återställd.

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0