Fy faan

För magsjuka!!!!!!!!!!!!!!!!!

ursch!

Känner mig dock lite bättre nu , men jag är HELT utslagen.
Att bära Melvin är en kamp.

Började med att Melvin va dålig , kräktes o vägrade äta o.s.v , visste inte vad det va då men dagen efter
va det Fredriks tur , stackarn fick stå ut med det hela vägen hem , bil , flyg , bil.
Vi hinner ganska precis hem och Fredrik känner sig lite bättre , då va det min tur.
Har inte sovit en sekund inatt , ett tag va jag bra nära o lägga in en madrass i badrummet , hann ju knappt ut innan de
va dags o gå in igen. =( Imorse skulle Julia åkt med sin pappa till BVC men jag såg på hennes ögon att hon inte va ok.
Hon sa själv att hon hade ont i magen så jag ringde hennes pappao sa att vi fick boka om BVC tiden.
En timme senare står Julia här bredvid mig vid soffan o jag ser hur hela hon bleknar , försöker hinna till badrummet men
vi hann bara till hallen. lagom kul o stå där o torka upp när man själv känner att magen vänder sig ut o in hela tiden.
Jaja , nu verkar vi alla lite bättre iallafall.
Julia ligger o sover o Fredrik är iväg o kollar på nå jobb.
Jag fick ringa hem Fredrik idag för jag är som sagt helt slut , mina ben är som spagetti och jag är så förbannat
trött... Fick sova nån timme och nu känner jag mig bättre.
Har fått i mig lite blåbärssoppa.
Nu är jag sugen på allt som har med mat o göra , men vågar inte äta än.
Ska rosta nån macka tänkte jag.

Nog om äckelmagsjuka , kanske inte skitroligt för er o läsa =)

Melvin är helt hysterisk o arg här , han ska bäras på hela tiden. tokjobbigt.
Nu har han fått skrika en stund så jag ska ta upp honom nu.
Skriver mer sen!

Josefina du är bäst!

Kommentarer
Postat av: josie

tack du de kanske jag e men du e fan snäppet bättre!!! puss

2009-04-15 @ 21:18:35
Postat av: Lena Svensson

Till vår kära Sara.

Det är bra att niunär på benen igen,det känns inget vidare att ni skulle behöva åka så långt för att bli sjuka.











Till min kära Sara.

Det känns skönt att ni är på benen igen,det känns hemskt att ni skulle behöva bli sjuka.Vi hade ju tänkt att vi skulle avlasta er lite så ni fick sova ut.Men så blev det inte men det kommer fler tillfällen,det var i alla fall underbart att få rå om er en stund.Stora kramar till er saknar er Farmor o Hasse.























T

2009-04-17 @ 13:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0