Torsdag

dagen efter onsdag , dagen innan fredag.
en helt vanlig regnig ärtsoppa och pannkaksdag.
Men bra ändå =)

Idag har julia luciafirande på dagis. ska bli kul o se.
Min lilla prinsessa är så stor nu, tiden går såfort , för fort.
Hon fyller snart 4 , känns som om de va igår jag gick o bar henne på armen.
2,9 kilo....de va visst ett tag sen.

Melvin är 4månader och Julia snart 4 år och Melvin väger hälften så lite som julia..
haha... =O undrar vem han brås på... inte mig....

Jag satt och läste min kompis blogg igårkväll , en gång innan jag gick o la mig , imorse, två gånger till
och aldedes nyss =D
Tack för dina fina värmande ord min älskade vän!
Alla dina tankar och känslor är besvarade och du betyder otroligt mycke för mig!
http://jontemyras.blogg.se

Kollade på Jonas Gardells show "tillfällig gäst i ditt liv" i förrgår. han ärså fantastisk!
Jag skratta så jag grät. till och med min skeptiska sambo fredrik kunde inte hålla smilet nere!


Fått lite mera upprörande nyheter om våran lägenhet och jag börjar bli riktigt less.
men jag ger minsann inte upp , dom ska veta vem dom har o göra med.. =)

Nu ska jag slita mig härifrån ochpassa på o vila en stund medans Melvin sover.
skrivs.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0