så gick de

himla bra!
köksluckor , fönsterkarmar , köksvägg o vardagsrum är klart!
allt fick på 2 timmar ca. vilket teamwork!
Min älskade fredrik är dessvärre färgblind o missade lite här o där som jag försiktigt o snällt
påpekade ibland =D

Mamma o stefan klär julgranen o jag sitter som igår o väntar på att julia ska somna.
Fredrik sitter o matar Melvin. som är så trött....
Imorgon åker julia till sin pappa och firar jul , trist för mig kul för henne!
han hämtar henne vid tolv ett o sen blir de bara jag fredrik melvin mamma o stefan hemma.
daniel o liz är hemma hos pappa.
Andreas(julias pappa) ringde idag o sa att han köpt en eltandborste till julia som spelar musik.
lite roligare o borsta tänderna då!


Kan även va väldigt roligt med vanlig oxå:




Julia sover o jag ska ta en dusch sen sova. ha en bra jul!
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0