Onsdag

God eftermiddag!

idag vaknade jag på världens grinigaste humör.
jag kunde inte kontrollera de o va tvungen o gå ut 10 minuter.
somnade om en timme och så va jag glad igen =)
fixade frukost o gjorde iordning julia för dagis , som ska hämtas om en timme ca.
dom har nog övat till luciatåget imorgon. Hon ska vara pepparkaksgumma =)
Tomte första året , lucia förra och nu pepparkaksgumma.
Julia har två dagar i rad trott att de fortfarande är natt när jag väcker henne o blir jätte arg!
ganska skönt förstås till helgen. sovmorgon!
Jag , Fredrik o Melvin har varit i täby på Kid2Kid o köpt en babygym till Melvin som han ligger i
just nu. Jätte fint! o uppskattat!
De skulle bli en julklapp men hur mycke bryr man sig om sånt när man är 4 månader.
de blir nog en hel del julklappar ändå!
Igår kunde jag inte låta bli o åka och kolla i våran lägenhet som, håller på o renoveras.
Men jag hann inte mycke mer än öppna dörren så sved de till i ögonen så stängde jag igen.
de va väldigt starka färger o medel dom håller på med där. bra de!
Ikväll blir de nog hem till johanna o håkan och baka lussebullar! hoppas johanna inte glömt saffran. hihi.
Annars en helt vanlig underbar dag idag!


Kommentarer
Postat av: Kanelbullen

DU! Jag, em, förlåt mig, var bara tbungen att baka när jag kom hem.. Blev ett sug liksom. Så jag tycker att ni kan komma förbi imorgonkväll och fika lite.. faktiskt.. kanske bara du och julia om fredde inte orkar.. Kram min vän!

2008-12-10 @ 20:35:42
URL: http://jontemyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0