kväller

nu har jag fått mina glasögon.. så bra man ser för 4270kr... hihi
jag är faktiskt jätte nöjd. fint =)

vart en långpromenad till centrum o tillbaks.
sen hem o laga pannbiff , mötte håkan på ica o vart inspirerad. jätte gott!
Efter maten åkte jag o melvin hem till johanna och fredrik åkte o tränade med håkan.
trevligt som vanligt! =D

När jag va inne på ica kommer fina josefina springande med öppna armar o ger mig en jätte kram.
=) skulle hunnit träffa henne idag oxå men har varit kaos sen vi kom hem igen.
får bli på onsdag om hon har tid såklart.

imorgon fyller mina syskon daniel o liz år.
tårta tacos o lasange. svårt o komma överens. =P

va även o kollade lägenheten , inte hänt någonting sen sist. trist! =(

natt o godnatt...........Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0