Jul idag igen =)

Idag kommer Julia hem från sin pappa och daniel o lis kommer hem från våran så de blir julfirande här idag igen.
Vart en lugn o skön dag igår.
Julia åkte vid ett och så åkte jag o fredrik ner till centrum o handlade en julblomma till mamma.
Kl tre åkte vi o fikade med mormor o morfar.
Melvin va charmig o glad som vanligt =D
sen vart de hem till mamma o äta julmat.
Skrapade lite trisslotter men vinsten vart bara 50 kr så de blir två nya.

Tog så fina bilder på melvin igår , ska lägga in dom när jag hittat sladden till telefon.

Fredrik är o målar o fixar i lägenheten och jag ska dit sen.
förhoppningsvis är vi klara med målningen idag så vi kan sätta in golvet imorgon o flytta in lördag.
Bästa johanna kommer o hjälper mig o städa på lördag.
För er som inte vet så va våran lägenhet innan sanering o målning VÄLDIGT inrökt.
fruktansvärt äckligt o förstår inte hur dom som bodde där innan ens kunde bo där. fy!
gick knappt o andas i lägenheten. Men iallafall. tog en jämförelse bild när jag började måla luckorna.
ska sätta in den bilden här sen så ni får se. =)

Får se när lillprinsessan dyker upp men borde bli om en timme eller två.

Melvin sitter här o tuggar på köksduken o blåser bubblor med munnen. Lärt sig nå nytt =D

Igår satt jag o fredrik o försökte tänka ut hur vi kunde möblera smart i lägenheten.
vi kom iallafall fram till att de löser sig..hihi...
ca 35 kvm mindre än va vi hade innan så de blir lite mindre med plats.

nej nu ska jag äta lite frukost o se om melvin vill sova en stund sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0