Imorgon

..... börjar vi måla i lägenheten.
förhoppningsvis inflyttade till nyår.. yippi!
Idag har de satts in nya lister , eluttag , strömbrytare , duschmic o toalett =)
Nu återstår färg på väggar färg på dörrar o skåpsluckor, golv i badrum och golv i hall o kök.
längtar tills allt är klart.
får även dit alla möbler imorgon. nya soffan  o fotöljen b.la =D

Julia vill inte sova så nu sitter jag vid datorn utanför rummet och väntar på att hon ska somna,
sen blir de tvätt o sen lägga sig.
Melvin o Fredrik sitter nere o tittar på tv.
Imorgon kommer min bror stefan hem. längtar! inte sett honom på 4 månader.

har varit hos johanna o håkan o haft lilljul idag.
SÅ fiiiiina julklappar fick barnen. massa fina kläder bla.
tack snälla fina ni!
önskar er en härlig vit jul där uppe i norrland! =)

Nu börjar julia andas lite lugnare så snart börjar hon nog snarka , min förkylda lilla prinsessa.

Julia fick filmen "Diamantslottet" igår , mycket populär.
fick hon bestämma hade den gått non stop idag. =)

Till nå helt annat , jag har världens mest underbara mamma!
Inte ens ord kan beskriva hur tacksam jag är för allt du gjort för mig/oss
och mina barn har världens bästa mormor! älskar dig........

Fredrik nämde idag att han nog va tvungen o starta en blogg han med , en blogg där han kunde
avreagera sig på , en klagoblogg helt enkelt där han kan skriva om idioter i trafiken , puckon i affären
och såna där fullständigt rubbade människor som ni vet inte riktigt är som du och jag ;-)
Får se om det dyker upp någon sån blogg snart. =D

Nej nu sover julia och jag ska ta tvätten..
Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0