idag...

är en fin dag.lagom kallt och solen skiner.
Fredrik är ute på ärenden och när han kommer hem ska vi ut på långpromenad.
Går förbi johanna på vägen som är hemma sjuk , stackarn =(

Melvin somnade nyss så jag passar på och blogga lite, så fort vi flyttat och kan använda våran
dator igen ska jag börja lägga upp lite bilder.

Ska ringa snart o kolla hur de går med våran lägenhet och om de börjar bli klart snart.
Hade velat flytta in innan jul men så verkar de inte bli.suck!

På fredag kommer fredriks mamma och hasse ner hit och firar lite jul då dom inte kan komma till jul.
de ska bli trevligt. på lördag blir de julbak hemma hos pappa o lena. ser jag oxå fram emot.
vart lite dubbelbokningar den här helgen men jag hoppas vi ska få ihop allting.

Även om vi inte bor i nya lägenheten ännu och de inte riktigt vart som vi tänkt oss så är jag
så glad o vara tillbaka! vi bor hemma hos mamma i ett rum 4 stycken..=D de funkar faktiskt och vi
trivs. Kan man låta bli o gå varandra på nerverna såhär ,klarar man nog de mesta.
Och de gör vi =)

ne nu ska jag ringa hyresvärden.
fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0