En sån där lördag...

skitväder men vad gör de!
Mina älskade fina underbara barn är på bra humör och jag har både armar o ben kvar.
Igår va vi på middag hemma hos håkans föräldrar. Fredriks mamma är nere från östersund
så dom bor där nu. trevligt som vanligt. Kul för Melvin o träffa farmor , va två månader sen ca.

Idag åker vi ut till landet och julbakar mad pappa o lena.
ska bli jätte mysigt. tror de blir lite julklappar till Melvin och Julia oxå ;-)

Ska hinna ut på en promenad oxå , måste prova ståbrädan vi fick av johanna o håkan. =D
helt perfekt. Julia orkar inte riktigt med långpromenaderna än , skönt o kunna ställa sig på
ståbrädan då bara..

Ett litet personligt meddelande till Josefina:
Jag vet att jag är sämst på o svara i telefon och har noll tid över att träffas.
jag ska bättra mig! promise! ska alltid ha tid för dig ju! dumma jag.
Blir förstås lite lättare när vi får komma till lägenheten o så.
Men som sagt , i can do better! *puss*

Snart ska fredrik spela match så han kommer ut tilllandet lite senare när han är klar.
hoppas han vinner! =D och gör han de inte är de inte hans fel...förstås...hihi..=P

Julmarknad i centrum imorgon. mysigt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0