Den här söndagen..

har varit lagom seg.
Vaknade halv tio och va rätt pigg faktiskt , plocka ur i i disken , duschade och sen la jag mig en halv timme
sen va de kört =) tokseg hela dagen.
Men jag tror jag börjar bli sjuk , känner mig febrig.
Har iallafall varit i arninge o handlat lite nytt smink och så vart de mc donalds.

Tack snälla johanna o håkan för en fantastiskt trevlig kväll igår!
Så trevligt o mysigt. Daniel o Ella va oxå där och de va roligt! lyckad kväll!
Va hemma vid halv fyra, de va länge sen man orkade sitta uppe så länge =)

Hade även men mig syster till arninge som fick välja lite smink hon ville ha.
hon fyllerår på tisdag och de är ju alltid bättre att fåvälja själv vad man vill ha.
blir lätt fel.

Har färgat håret på henne aldedes nyss och de blev jätte fint.
vart lite färg över som jag la i fredriks hår, oxå fint =)

Nu ska jag fortsätta sega i soffan... trevlig kväll allihoppa. 

Kommentarer
Postat av: Kanelis

Tack själv! Synd bara att håkan vart helt tokseg idag. Glad att jag inte drack=P Pilutta er!

Puss o kram

2008-12-14 @ 22:14:51
URL: http://jontemyras.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0