Dagen med stort D

är väl egentligen imorgon förstås.
Men idag oxå =) börjar måla idag. Fredrik har varit o tagit bort alla handtag från skåpsluckor
så jag kan måla dom ikväll medans han målar ett av sovrummen.
Längtar så tills vi kan flytta in!

Idag kom stefan hem från norge! han kom hem o så gick han o la sig =D
försöker väcka honom för han o fredrik ska åka till micke nu o hämta möblerna vi har där.
Han vägrar gå upp iallafall , snart får jag skicka in julia =P

Det har varit en av dom värsta nätterna i mitt liv o jag såg minst sagt ut som ett lik när jag gick upp.
vet inte vad de varit med barnen i natt , fullmåne kanske? =)
Sova skulle dom minsann inte göra iallafall , och julia har fått tillbaks sin jobbiga hosta.
hoppas att vi slipper nå kruppanfall iallafall. *ta i trä*

Nej nu gör jag ett sista försök o väcka stefan. trötter!

Ha en bra dag , återkommer ikväll,får se vad som hinns göra idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0